Tuesday 18 June 2013

Happy birthday to me!


Salam  to all my lovelly readers,,,

Sebenarnye, aku start hapdate blog ni pada 17/6 kul 10 malam,, tetibe cik  Yana mai lepak bilik & menggodaku untuk bersembang- sembang & kami pun duk bersembang- sembang ,sedar-sedar dah jam 12.30pagi.

So, post ni dipublish on 18/6 le

Tapi takpe, minggu lepas kan cik yana cuti seminggu (kite tak lena tido tau , abis semua lampu dalam rumah kite pasang sebab takut yang macam-macam). So semalam ku & cik Yana dapat cover balik banyak topik hangat yang kami miss dalam seminggu yang lepas....wuuhuu,,

Ok back to the topic,,,

Emmm,, alkisah nye,,,

Semalam 17/6/ 2013 genaplah usia ku 32 tahun,,,

"  I don't know about you, but im feeling 22 ,, everything will be all right"  macam  lagu Taylor Swift tu,,,
Heee ,,Ce nyanyi ,,part chorus je ye,,,part lain tu  macam tak sesuai je,,

Feeling 22 pulok

Emmm,,,Rasa macam cepat masa berlalu ,,,,
rasa macam baru semalam aku kat sekolah tidur dalam lab fizik,,,(aku anggap time fizik = tido) sebab tu la aku tak reti...........fizik

Maafkan ku cikgu sebab ku suke tido :-(

Emmmm... bebudak sekolah,,,

Sedar- tak sedar aku dah 32 tahun dah.

Nampaknya aku dah 3 series dah,, banyak impian and angan-angan dah tercapai and banyak jugak yang belum and tak tercapai lagi.

So lepas ni kena berusaha dengan lebih gigih .

Walaubagaimanapun, bersyukur kerana aku ada Sidia & Nur Auni Zarra dalam hidup ini .

Dan Syukur diatas kurniaan rezeki & kesihatan yang baik.

ALHAMDULILLAH..............

Bersempena birthday ni , aku  berbesar Hati nak show off pics dari zaman single and pics terkini  .Nak cari pics dari zaman sekolah tak dapat le sebab dulu guna kamera berfilem ... 
So ini  pun adalalh antara pics  yang terselamat dalam hdisk yang damage  tu.


fuhlega.blogspot.com
Zaman belajar  ,,pakai spek muka nerd,,,dalam hatiku hanya ingat nak belajar je masa ni,,,(ceh)




fuhlega.blogspot.com
Zaman baru je abis belajar, spek dah hilang entah ke mana




fuhlega.blogspot.com
Perasan macam awesome je bergambo dalam semak,
 bayangkan cik kawan kena keluarkan kamera celah semak tu , me & buddy
I MISS U BUDDY.





fuhlega.blogspot.com
fuhlega.blogspot.com
Emm bila  ditenung lelama , rasanya sama je pose tu. 
Zaman baru-baru kerja , masa single dolu-dolu, suka bergambo ntah tak tau kenape,
,setiap movement aku snap, zaman hati berbunga tak ingat, 


fuhlega.blogspot.com
Aku yang terkini,, membesar dengan sihat.


fuhlega.blogspot.com
Ku terlebih mauripan

fuhlega.blogspot.com

fuhlega.blogspot.com
Posing celah semak tetap ada


So lepas tengok gambar-gambar tu ,,,,terperasan jugak perbezaan dulu dan sekarang,,, 
Beza nye ............E= MC2................
emmm.........

Dolu aku slim  le :-( 

Akhir kata,

Doaku,
Semoga usia 32 tahun ini akan menjadikan ku insan yang lebih matang & positif .
Semoga segala impian dan cita-citaku (including menguruskan badan) tercapai serta berbahagia selalu bersama yang tersayang.

AMIN YA RABBAL ALAMIN,,,,


LOVE:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::blog mama








No comments: