Thursday 20 June 2013

Hati seorang Ibu

Assalammualaikum,,

Malam semalam aku tak dapat tidur.

Penyakit tak boleh tidoq dah mai dah.

Memang hati  ini rindukan Auni,mesti orang dah penat baca pasal cerita rindu aku ni.

Tapi lantak lah, memang aku rindu anak.

Aku hanya mampu beristighfar banyak- banyak............................................................

Hemmm, tarik nafas panjang .....................

Sekarang ni bila call mak , nak dengar suara Auni  ,dia tak nak cakap pulak tapi HP dia letak kat telinga.

Selalu bile aku call.
Auni akan kiss , and panggil mamama,
itu je dialog nye,,

Tapi boleh buat aku lena tido

Mak cakap dia merajuk kat aku.
Lagila aku sedih

Yang aku kat Selangor ni punye le rindu  ,
kalau dia nangis pun jadi la,
janji dapat dengar suara dia,
tapi dia duk diam je,

So aku godek Hardisk cari pics Auni buat ubat rindu,
tetiba rasa nak buat video,

Aku guna software ni  for the first time, nanti nak belajar lagi.



Auni, janganle merajuk sayang, mama  rindu Auni sangat .

Missing Auni:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::blog mama

2 comments:

Anonymous said...

sedihnya tgk video tu...nnti akak blh ajar sy pulak nk attach video tu ye..(Dr yana)

Blog mama said...

Boleh, nanti kite buat sama2 ye..